Prekių katalogas

Pristatymas ir grąžinimas

  • PRISTATYMO SĄLYGOS:
    1. Prekių pristatymo būdai:

    1.1. Užsakydamas prekes elektroninėje parduotuvėje e-oksata.lt Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš žemiau nurodytų prekių pateikimo būdų:
    1.1.1. Prekių pristatymas Pirkėjo nurodytu adresu;
    1.1.2. Prekių atsiėmimas adresu Užugirio g. 5, Užugirio km., LT-21100, Trakų raj. sav.
    1.2. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo nurodytu adresu paslaugą:
    1.2.1. Pirkėjas privalo nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Jei pristatymo vieta skiriasi nuo registracijos metu suvesto adreso, būtina pirkimo metu tai pažymėti.
    1.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba paskirti įgaliotą atstovą. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo ir perdavimo netinkamam asmeniui.
    1.2.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
    1.3. Prekių pristatymo terminai:
    1.3.1. Prekėms esant sandėlyje per 1-2 (vieną - dvi) darbo dienas, jei Užsakymas buvo priimtas ir patvirtintas iki darbo dienos 14 val. Užsakymą pateikus penktadienį arba prieš šventes, prekės pristatymas bus įvykdytas pirmadienį arba kitą dieną po šventinės dienos.
    1.3.2. Per 5-10 (penkias - dešimt) darbo dienų arba daugiau, jei Pardavėjas užsakytų prekių sandėlyje neturi ir jas reikia užsakyti iš gamintojo. Apie tikslius pristatymo terminus Pirkėjas informuojamas Pirkėjo pateiktais kontaktais (elektroniniu paštu ar telefonu).

    2. Prekių atsiėmimas:
    2.1. Priimdamas ar atsiimdamas užsakytas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos (-ų) būklę bei pasirašyti sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu Pirkėjas pastebi siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, jis tai pažymi sąskaitoje – faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjo atstovui, kuris pristatė (pateikė) siuntą, surašydamas laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/ neatitikimų aktą.
    2.2. Pirkėjui neatlikus 2.1. punkte nurodytų veiksmų, Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl:
    2.2.1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
    2.2.2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
    2.2.3. prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.
    2.2.4. Jei Pirkėjas neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus, prekių pristatymo mokestį.

    Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka Prekių atsiėmimą adresu Užugirio g. 5, Užugirio km., LT-21100, Trakų raj. sav, jis privalo atsiimti prekes ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo datos.

    GRĄŽINIMO SĄLYGOS:
    1. Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės:

    1.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu info@oksata.lt.
    1.2. Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
    1.3 Siuntimo išlaidas prekės grąžinimo ar keitimo atveju padengia Pirkėjas.
    1.4 Pirkėjas taip pat turi galimybę grąžinti ar pakeisti prekę pristatydamas ją Pardavėju adresu Užugirio g. 5, Užugirio km., LT-21100, Trakų raj. sav.

    1.5. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    1.5.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    1.5.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta ir nepažeista;
    1.5.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    1.5.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos;
    1.5.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

    1.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, kaip nurodyta Pirkimo Taisyklių 9.7. punkte.

    2.1. Pretenzijos pateikimas dėl brokuotų arba nepilnos komplektacijos prekių:
    2.1.1. Pirkėjas, norintis pateikti pretenziją dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu: info@oksata.lt

    2.2. Teikdamas pretenziją pirkėjas turi nurodyti:
    2.2.1. Prekės užsakymo numerį;
    2.2.2. Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
    2.2.3. Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

    2.3. Teikdamas pretenziją pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
    2.3.1. Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
    2.3.2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
    2.3.3. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

    Į visus Jums rūpimus papildomus klausimus atsakysime gavę Jūsų paklausimą el. paštu info@oksata.lt!